ExTrEmE OTS

FoRuM eXtReMe OTS


#1 2008-03-23 15:31:17

Draxu

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-23
Posty: 14
Punktów :   

Najazdy na OTS

t:Valker'era z tibia.org.pl

w folderze raid robimy plik np raid.xml

i wpisujemy w raid.xml

    Spoiler:

    <raids>
    <raid name="Raid 1" file="raid_1.xml" interval="10" chance="35" margin="0" />
    </raids>

Name-nazwa raidu
file-plik .xml raidu, np. raid_demów.xml (jeżeli mamy dużo miast dobrym pomysłem jest podzielenie raidów na parę folderów, np. z nazwami miast. Wtedy wpisujemy: nazwa_foldera/nazwa_raidu.xml
interval-co ile ma byc losowanie czy ma byc raid czy nie
Chance-szansa na wystąpienie raidu (losowane co x minut - x to wartość interval)

------------------------------------------

Teraz tworzymy znow nowy plik raid_1.xml i robim yszczeguly raidu

    Spoiler:

    <raid>
    <announce delay="0" type="19" message="type 19 - demony pojedyncze" />
    <singlespawn delay="0" name="Demon" x="25" y="26" z="7" />
    <singlespawn delay="0" name="Demon" x="28" y="28" z="7" />
    <singlespawn delay="0" name="Demon" x="30" y="27" z="7" />

    <announce delay="7000" type="18" message="type 18 - arena" />

    <areaspawn delay="7500" fromx="25" fromy="33" fromz="7" tox="32" toy="38" toz="7">
    <monster name="poison spider" amount="2" />
    <monster name="minotaur archer" amount="5" />
    </areaspawn>

    <announce delay="10000" type="22" message="type 22 - koniec" />

    </raid>

<announce delay="0" type="19" message="wiadomość 1" />
zmieniamy wiadomosc 1 na np AaA miasto zaatakowaly demce!
delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim się pokaże ta wiadomość (1000 = 1 sek)
type-typ wiadomości (do wyboru 18 - białe, 19 - czerwone, 22 - zielone)
message-co ma pisac gdy zacznie sie najazd

<singlespawn delay="0" name="Demon" x="25" y="26" z="7" />
jest to pojedynczy spawn
delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim zsumuje się potwór (1000 = 1 sek)
namenazwa creatury ktora ma zrobic inwazje
x,y,zwspolrzedne na ktorych ma sie pokazac dany stwur
<areaspawn delay="7500" fromx="25" fromy="33" fromz="7" tox="32" toy="38" toz="7">
<monster name="poison spider" amount="2" />
<monster name="minotaur archer" amount="5" />
</areaspawn>-arena na ktorej benda pojawiac sie stwory
delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim zsumują się potwory (1000 = 1 sek)
fromx, fromy, fromz-lewy górny wierzchołek areny
tox, toy, toz -prawy dolny wierzchołek areny
namenazwa creatury ktora ma sie pojawic na arenie
amount-liczba tego potwora

    Spoiler:

    <raid>
    <announce delay="0" type="18" message="fire elementale atakują miasto kryć się" />
    <areaspawn delay="10000" fromx="x" fromy="y" fromz="z" tox="x" toy="y" toz="z">
    <monster name="fire elemental" amount="15" />
    </areaspawn>

    <announce delay="180000" type="18" message="demony wychodzą z podziemi. uciekajcie" />

    <areaspawn delay="190000" fromx="x" fromy="y" fromz="z" tox="x" toy="y" toz="z">
    <monster name="demon" amount="10" />
    </areaspawn>

    <announce delay="490000" type="18" message="orshaball na powierzchni" />
    <singlespawn delay="500000" name="Orshaball" x="x" y="y" z="z" />
    </raid>

raidy moze tez robic Gm wystarczy ze wpisze
/raid nazwa raidu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
fantasia makemmo fretka hodowla golden retriever hodowla