t:Valker'era z tibia.org.pl
w folderze raid robimy plik np raid.xml
i wpisujemy w raid.xml
Spoiler:
<raids> <raid name="Raid 1" file="raid_1.xml" interval="10" chance="35" margin="0" /> </raids>
Name-nazwa raidu file-plik .xml raidu, np. raid_demów.xml (jeżeli mamy dużo miast dobrym pomysłem jest podzielenie raidów na parę folderów, np. z nazwami miast. Wtedy wpisujemy: nazwa_foldera/nazwa_raidu.xml interval-co ile ma byc losowanie czy ma byc raid czy nie Chance-szansa na wystąpienie raidu (losowane co x minut - x to wartość interval)
------------------------------------------
Teraz tworzymy znow nowy plik raid_1.xml i robim yszczeguly raidu
Spoiler:
<raid> <announce delay="0" type="19" message="type 19 - demony pojedyncze" /> <singlespawn delay="0" name="Demon" x="25" y="26" z="7" /> <singlespawn delay="0" name="Demon" x="28" y="28" z="7" /> <singlespawn delay="0" name="Demon" x="30" y="27" z="7" />
<announce delay="7000" type="18" message="type 18 - arena" />
<areaspawn delay="7500" fromx="25" fromy="33" fromz="7" tox="32" toy="38" toz="7"> <monster name="poison spider" amount="2" /> <monster name="minotaur archer" amount="5" /> </areaspawn>
<announce delay="10000" type="22" message="type 22 - koniec" />
</raid>
<announce delay="0" type="19" message="wiadomość 1" /> zmieniamy wiadomosc 1 na np AaA miasto zaatakowaly demce! delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim się pokaże ta wiadomość (1000 = 1 sek) type-typ wiadomości (do wyboru 18 - białe, 19 - czerwone, 22 - zielone) message-co ma pisac gdy zacznie sie najazd
<singlespawn delay="0" name="Demon" x="25" y="26" z="7" /> jest to pojedynczy spawn delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim zsumuje się potwór (1000 = 1 sek) namenazwa creatury ktora ma zrobic inwazje x,y,zwspolrzedne na ktorych ma sie pokazac dany stwur <areaspawn delay="7500" fromx="25" fromy="33" fromz="7" tox="32" toy="38" toz="7"> <monster name="poison spider" amount="2" /> <monster name="minotaur archer" amount="5" /> </areaspawn>-arena na ktorej benda pojawiac sie stwory delay-opóźnienie po wylosowaniu zanim zsumują się potwory (1000 = 1 sek) fromx, fromy, fromz-lewy górny wierzchołek areny tox, toy, toz -prawy dolny wierzchołek areny namenazwa creatury ktora ma sie pojawic na arenie amount-liczba tego potwora
Spoiler:
<raid> <announce delay="0" type="18" message="fire elementale atakują miasto kryć się" /> <areaspawn delay="10000" fromx="x" fromy="y" fromz="z" tox="x" toy="y" toz="z"> <monster name="fire elemental" amount="15" /> </areaspawn>
<announce delay="180000" type="18" message="demony wychodzą z podziemi. uciekajcie" />
<areaspawn delay="190000" fromx="x" fromy="y" fromz="z" tox="x" toy="y" toz="z"> <monster name="demon" amount="10" /> </areaspawn>
<announce delay="490000" type="18" message="orshaball na powierzchni" /> <singlespawn delay="500000" name="Orshaball" x="x" y="y" z="z" /> </raid>
raidy moze tez robic Gm wystarczy ze wpisze /raid nazwa raidu
|